• Missie

Let each become all that he was created capable of being.

–Thomas Carlyle

Onze missie is om op hoog niveau bewezen effectieve diensten te bieden aan (Engels sprekende) kinderen met een autisme spectrum stoornis in Den Haag. Tevens is REACH een plek waar alle betrokkenen – de kinderen, hun families en personeel – de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben.

Bij REACH krijgen alle kinderen de mogelijkheid om zich te ontwikkelen en het beste uit zichzelf te halen! Bij REACH wordt ieder kind als een individu gezien dat begrepen moet worden, en niet als een probleemgeval. Hierbij richten wij ons op het belang van het hele gezin. Uiteindelijk is het ons doel om alle beschikbare voorzieningen en diensten voor kinderen met een autisme spectrum stoornis onder één dak aan te bieden.

Bovendien streven wij ernaar om bij te dragen aan de beschikbare middelen in Den Haag. Medewerkers krijgen de mogelijkheid om zich verder te ontwikkelen op het gebied van de gedragswetenschap, met de bijbehorende certificaten. Professionele ontwikkeling is beschikbaar op alle denkbare niveaus.