ANBI

• De belastingdienst heeft de Stichting Reach Holland met ingang van 17 februari 2016 de ANBI-status verleend. Vanaf januari 2014 gelden er nieuwe voorwaarden voor een ANBI. Vanaf die datum moet een ANBI een aantal gegevens publiceren op een internetsite. Hieronder volgen de verplichte gegevens van de Stichting Reach Holland.

anbi

Stichting Reach Holland

RSIN of Fiscaal nummer – 856079662

Jaarsveldstraat 78
    2546 CS Den Haag
    info@stichtingreachholland.nl

Voorzitter: Ms. Catherine J. Schauf
    Penningmeester: Mr. René F. Mullens
    Secretaris: Mr. Edwin J. de Jongh

Doelstelling

De Stichting Reach Holland is een zorginstelling in Den Haag voor kinderen met een autistische spectrum stoornis. Bij de Stichting Reach Holland beschouwen we ieder kind als een individu dat begrepen dient te worden in tegenstelling tot een probleem dat opgelost moet worden. Ieder kind wordt geëvalueerd en begeleid met als doel het beste uit zichzelf te halen. Onze focus ligt niet enkel op het dagelijks functioneren maar op het bereiken van het maximaal haalbare met een kind.

Beleidsplan

Ons doel is om hoge kwaliteit, klinisch effectief bewezen diensten te bieden, in eerste instantie aan Engels sprekende kinderen en in een later stadium aan alle kinderen met een autistische spectrum stoornis in Den Haag. Bovendien is het een plek waar alle betrokkenen – de kinderen, hun families en begeleiders – alle support krijgen die zij nodig hebben om dit doel te bereiken.

Bij de Stichting Reach Holland krijgen alle kinderen de mogelijkheid om zich te ontwikkelen en het maximale uit zichzelf te halen. Bij de Stichting Reach Holland wordt ieder kind gezien als een individu dat begrepen dient te worden, in tegenstelling tot een probleem dat opgelost dient te worden. Er wordt aandacht besteedt aan het welzijn vande gehele familie. Het uiteindelijke doel is om alle mogelijke diensten voor kinderen met een autistische spectrum stoornis beschikbaar te maken onder één dak.

Het is bovendien ons doel om bij te dragen aan de algehele dienstverlening binnen de gemeente Den Haag. Begeleiders zullen worden getraind met behulp van klinisch bewezen effectieve studies van gedragsanalyse. Begeleiders krijgen hierdoor de mogelijkheid zich te ontwikkelen op het gebied van gedragsanalyse en bijbehorende certificaten te behalen. Professionele ontwikkeling valt te behalen op alle niveau’s.

reach  nieuwsbrief 2018

reach nieuwsbrief 2019

Beloningsbeleid

De leden van de Raad van Bestuur ontvangen geen vergoeding of onkostenvergoeding.

Financieël

opzet_baten_en_lasten_reach