Informatie over REACH

• Per 17 februari 2016 heeft  de belastingdienst Stichting Reach Holland de ANBI-status toegekend. Vanaf januari 2014 gelden er verschillende eisen om de ANBI-status te behouden. Sinds januari 2014 is een ANBI-organisatie verplicht om bepaalde gegevens op haar website te publiceren. Op deze pagina vindt u alle verplichte gegevens van Stichting Reach Holland die nodig zijn voor de ANBI-status van het belastingkantoor.

anbi

Stichting Reach Holland

KvK: 65359372

AGB-code: 41785497

RSIN- of fiscaal nummer – 856079662

Contactgegevens:

Van Bleyswijckstraat 85

2613 RR Delft

+31 06-27927688

info@stichtingreachholland.nl

Supervisory Raad van Bestuur/Bank van Bestuur

Raad van Toezicht : Dhr. René F. Mullens, Dhr. Edwin J. de Jongh

Raad van Bestuur: Mevrouw Catherine J. Schauf

Operationeel directeur: Mevrouw Catherine J. Schauf

Klinisch directeur: Mevrouw Irene Borzeiello

Doelen

Welkom bij Stichting REACH Holland, een zorgcentrum in Delft dat diensten verleent aan kinderen met een autismespectrumstoornis (ASS) gecontracteerd onder de gemeenten: Den Haag, Delft, Midden-Delfland, Leidschendam-Voorburg, Pijnacker-Nootdorp, Rijswijk, Voorschoten, Wassenaar, Westland en Zoetermeer. Bij REACH zien we elk kind als een individu dat begrepen moet worden in plaats van een probleem dat moet worden opgelost. Elk kind krijgt geïndividualiseerde beoordeling en behandeling en wordt ondersteund om zijn volledige potentieel te bereiken. Onze focus ligt niet alleen op het dagelijks functioneren, maar op het helpen van elk kind om te gedijen.

Beleid

Onze missie is om hoogwaardige evidence-based diensten te bieden aan internationaal en Nederlands sprekende kinderen met een autismespectrumstoornis in de gemeenten Haaglanden. Bovendien is het om een plek te bieden waar alle belanghebbenden, de kinderen, hun families en het personeel, de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben om te gedijen. Bij Stichting REACH Holland krijgen alle klanten alle kansen om te gedijen en alles te worden wat ze kunnen zijn. Bij REACH wordt elk kind behandeld als een individu dat moet worden begrepen in plaats van een probleem dat moet worden opgelost. We houden rekening met het hele gezin en zijn welzijn. Uiteindelijk is het doel om ALLE gemeenschapsbronnen en -diensten voor kinderen met een ASS onder één dak beschikbaar te stellen.

Daarnaast willen we bijdragen aan de beschikbaarheid van diensten in Haaglanden overall. De opleiding van het personeel wordt gegeven met behulp van evidence-based procedures die zijn afgeleid van studies in gedragsanalyse. Medewerkers  krijgen de mogelijkheid om meer geavanceerde training te krijgen in gedragsanalyse, evenals certificeringen. Professionele ontwikkeling is beschikbaar op alle niveaus.

REACH 2018 Nieuwsbrief

REACH 2019 Nieuwsbrief