• Let us contact you and see if we can make Reach happen!
  • Welkom bij Reach

Een zorgcentrum voor kinderen met een autisme spectrum stoornis in Den Haag
    Relaties

REACH werkt samen met families, professionals, organisaties en studenten om de middelen en diensten te bieden die nodig zijn om onze kinderen hun volledige potentie te laten bereiken.

Educatie

REACH werkt samen met scholen om te helpen uw kind te laten integreren in het reguliere onderwijs.

Samenleving

REACH biedt training en workshops over bewezen effectieve therapiën aan iedereen die geïnterresseerd is. Ons doel is het creëren van een zo breed mogelijk maatschappelijk bewustzijn op het gebied van autisme.

• persoontjes

Bij REACH zien we ieder kind als een individu dat begrepen moet worden, en niet als een probleemgeval.

• Welkom bij Stichting Reach Holland “REACH”, een zorgcentrum voor kinderen met een autisme spectrum stoornis in Den Haag.

Bij REACH, zien we ieder kind als een individu dat begrepen moet worken en niet als een probleemgeval. Ieder kind wordt geëvalueerd en krijgt bewezen effectieve therapie en ondersteuning om zijn of haar volledige potentie te bereiken. Onze focus ligt niet zo zeer op dagelijks functioneren, maar op het helpen uw kind te laten opbloeien.

• Reach Us

• Let us contact you and see if we can make Reach happen!